فیسبوک دانلود

فیسبوک دانلود

دانلود بازی | نرم افزار | کتاب الکترونیکی |موزیک | فیلم,انیمیشن و مستند | آپدیت نود 32 | آپدیت آواست
فیسبوک دانلود

فیسبوک دانلود

دانلود بازی | نرم افزار | کتاب الکترونیکی |موزیک | فیلم,انیمیشن و مستند | آپدیت نود 32 | آپدیت آواست

دانلود آهنگ جدید شادمهر عقیلی و ابی:آهنگ رویای ما

shadmehr ebi دانلود آهنگ جدید شادمهر عقیلی و ابی:آهنگ رویای ما


آهنگ رویای ما کار مشترک و جدید شادمهر عقیلی و ابی است که متن اصلی ان ضد جنگ و دشمنی است.این اولین آهنگی است که شادمهر عقیلی پس از آلبوم موفق خود البوم طرفدار خوانده است.

برای دالود به ادامه مطلب بروید

بخشی از متن آهنگ: من رویایی دارم رویای ازادی ,  رویای یک لحظه بی وقفه از شادی , من من رویایی دارم از جنس بیداری , رویا تسکین این درد بیداری …

توجه : در صورت اعلان عدم رضایت صاحبان این اثر لینک دانلود از سایت حذف خواهد

دانلود با حجم 4 مگابایت

منبع:دانلود سازان