فیسبوک دانلود

فیسبوک دانلود

دانلود بازی | نرم افزار | کتاب الکترونیکی |موزیک | فیلم,انیمیشن و مستند | آپدیت نود 32 | آپدیت آواست
فیسبوک دانلود

فیسبوک دانلود

دانلود بازی | نرم افزار | کتاب الکترونیکی |موزیک | فیلم,انیمیشن و مستند | آپدیت نود 32 | آپدیت آواست

دانلود بازی Borderlands 2 Premiere Club Edition برای Pc


Borderlands 2 یکی از بازی های محبوب عصر حاضر می باشد که درباره شلیک کردن با اسلحه های گوناگون است. محیط بازی بسیار زیبا است و Set Pieceهای زیادی هم در بازی وجود دارند و طنز جالبی هم به آن اضافه شده است. در دموی نمایش داده شده از بازی، ما در قالب شخصیتی قرار می گیریم که در حقیقت یک نوع کلاس جدید است که به این نسخه اضافه شده است. فضای آبی با وزش بادی خنک، همراه با برف های زیبا بیشتر شبیه به آبرنگ های Okami است تا Wastelandهای قهوه ای نسخه اول.در این مرحله باید یکی از دوستان خود را نجات دهید، ولی فعلاً باید نگران جان خود باشید و زنده بمانید. به نظر، سرما اثری روی شما ندارد و خطر اصلی، موجودی است به نام Bullymongs که ناگهان از داخل تکه های یخ بیرون می پرد. این جانور مثل قورباغه حرکت می کند و هر چیزی که کنار دستش باشد را به سمت شما پرتاب می کند، مثل استالاکتیت، ماشین، مردم و یک گلوله برف! وقتی Bullymongs را نابود می کنید، با یک سری اسلحه جدید روبرو می شوید.
برای دانلود به ادامه مطلب بروید

شما می توانید دشمنان را با رنگ متفاوت ببینید و آن قسمت های بدنشان که امتیاز بیشتری به شما می دهند را هدف بگیرید. می توانید با اسلحه تک تیرانداز خود این قسمت ها را هدف بگیرید و یا با حمله ناگهانی شمشیر، امتیازات بیشتری بگیرید. اگر موفق به این کار شوید، خواهید دید که بقیه اعضای گروهتان چه حسادتی به این ضربه امتیازی شما خواهند کرد. قابلیت دیگر Zer0 بخشی است که Be Like Water نام دارد. در این قسمت هر چه با استفاده از شمشیر به دشمن حمله کنید، برای مدتی نیروی سلاح های گرم شما بیشتر می شود و هر چه با این سلاح ها شلیک کنید، نیروی شمشیر برای مدتی زیاد می شود. این موضوع باعث می شود که بازیکن دائم بین این دو بخش سوئیچ کند و دیوانه وار با گلوله ها و تیغه شمشیر خود برقصد. اگر به طور مثال دشمنی Shield قوی دارد. شما می توانید نمونه هولوگرافیک خود را به وسط مقر آن ها بفرستید و آن را منفجر کنید…

سیستم مورد نیاز:

Os: Windows XP (SP3)/Vista/7

Cpu: Core i5 2.3 GHz

Ram: 2 GB

graphic card: 1 GB/GeForce GTX 560 or better

Hdd: 20Gb

Internet connection

آموزش نصب صحیح بازی:

- بازی را از حالت فشرده خارج کنید .

- کرک را کپی کنید

- بازی را اجرا کرده و لذت ببرید

مشکلات رایج:

۱)اگر در هنگام بازی با مشکل d3dx9 و یا از این قبیل مشکلات مواجه شدید ، آخرین نسخه DirectX را نصب نموده و سیستم را ریستارت کنید و سپس به اجرای بازی بپردازید.

۲) در هنگام اکسترکت کردن پارت ها ، دقت داشته باشید که همیشه آنتی ویروس شما غیر فعال باشد . زیرا اکثر مواقع ، آنتی ویروس ها ، کرک بازی ها را ویروس شناسایی کرده و آن را پاک می کنند و به همین علت شما نمی توانید بازی را کرک کنید و بازی اجرا نمی شود.

۳) سرورهای مختلف قابلیت جایگزینی همدیگر را دارا می باشند. به این ترتیب که اگر شما چند پارت به طور مثال از سرور لینک مستقیم دریافت کنید و سایر پارت ها را از سرور Fileserve و یا Rapidshare و یا … ، در اکسترکت کردن بازی مشکلی بوجود نخواهد آمد.

توجه:به زودی لینک دانلود از سرور بهتر و پر سرعت تر جایگزین می شود

لینک دانلود مستقیم فقط تا تاریخ 1391/07/10 فعال است

دانلود پارت 1

دانلود پارت 2

دانلود پارت 3

دانلود پارت 4

دانلود پارت 5

دانلود پارت 6

دانلود پارت 7

دانلود پارت 8

دانلود کرک به صورت جداگانه

پسورد فایل زیپ:www.khobdownload.com

منبع:خوب دانلود

دانلود بازی Borderlands 2 برای PC

نظرات 1 + ارسال نظر
MOHAMMAD.MOGHIME چهارشنبه 29 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 05:01 ب.ظ http://MOGHIME-OMRAN.BLOGFA.COM

سلام وبلاگتون جالب امید وارم موفق باشید
من یک وبلاگ درباره عمران زدم عکس کارهایی که خودم کردم هم هست خوشحال می شم سر بزنید و نظر بدید خیلی خوشحال می شم ممنون
moghime-omran.blogfa.com


برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد