فیسبوک دانلود

فیسبوک دانلود

دانلود بازی | نرم افزار | کتاب الکترونیکی |موزیک | فیلم,انیمیشن و مستند | آپدیت نود 32 | آپدیت آواست
فیسبوک دانلود

فیسبوک دانلود

دانلود بازی | نرم افزار | کتاب الکترونیکی |موزیک | فیلم,انیمیشن و مستند | آپدیت نود 32 | آپدیت آواست

دانلود مجموعه نرم افزار های اداری Microsoft Office 2013

نسخه جدید این مجموعه که با نام Office 2013 منتشر شده بطور مشخص برای کار با ویندوز 8 و 7 طراحی شده است و بر روی امکاناتی مانند استفاده بهتر از سرویس های ابری به ویژه SkyDrive و اتصال بهتر به شبکه های اجتماعی تمرکز کرده است و در این میان برنامه های این پکیج قدرت مند نیز با تغییرات زیادی مواجه شده اند. در نگاه کلی می توان گفت که اگر کاربران توانسته اند که با منوی Ribbon در آفیس 2007 کنار بیایند در آفیس 2013 احساس راحتی خواهند کرد. منوی Ribbon همچنان بخش اصلی تنظیمات را به کاربران ارائه می کند. در آفیس 2013 امکان ذخیره مستقیم فایل ها در سیستم ابری مایکروسافت یعنی SkyDrive وجود دارد و نکته جالب این قضیه این است که هنگام ذخیره یک فایل برای اولین بار به جای هارد کامپیوتر٬ آفیس 2013 بصورت دیفالت SkyDrive را به عنوان محل اول ذخیره سازی به شما پیشنهاد می کند و اگر مایل به انجام این کار نبودید می توانید هارد را انتخاب کنید و در صورت ذخیره در SkyDrive عملیات ذخیره سازی اولیه و در سری های بعد عملیات ذخیره سازی خود کار بصورت نواری در بالای آفیس نشان داده خواهد شد.

از دیگر امکانات این بخش می توان به امکان اشتراک گذاری در قالب یک فایل HTML برای بازشدن در مرورگر ها یا ارسال مستقیم اسناد ها در قالب ایمیل اشاره کرد و البته ارسال مستقیم به برخی از شبکه های اجتماعی نیز از دیگر قابلیت های آفیس 2013 است. همچنین امکاناتی بصورت اشتراکی به کاربران آفیس 2013 ارائه می شود که شامل امکان استفاده از اسکایپ تحت کلود یا داشتن فضای بیشتر در SkyDrive اشاره کرد.

مایکروسافت ورد در آفیس 2013 تولد دوباره ای داشته است و با طراحی کاملا جدید که می توان آنرا تلفیقی میان طراحی ویندوز 8 و رابط کاربری آفیس 2007 دانست٬ به کاربران ارائه می شود. قابلیت خاص نرم افزار ورد در آفیس 2013 را می توان اضافه کردن مستقیم ویدیو های آنلاین به اسناد نوشتاری دانست. کاربران می توانند براحتی با اضافه کردن کد HTML لینک های ویدیویی٬ ویدیو های مورد نظر خود را به اسناد اضافه کنند و هچنین امکان تغییر سایز ویدیو ها نیز وجود دارد. امکان خاص دیگری که در این نسخه شاهد آن هستیم قابلیتی به نام Live Layout می باشد. این قابلیت امکان این را می دهد که متن ها بصورت اتوماتیک مکان خود را در اطراف ویدیو ها٬ عکس ها یا چارت ها تنظیم می کنند و حتی با تغییر مکان عکس ها یا ویدیو ها٬ نوشته ها بصورت اتوماتیک تغییر مکان داده تا بخوبی بتوان در کنار عکس ها٬ نوشته ها را گنجاند.
قابلیت های جدید ورد 2013 به اینها خلاصه می شوند و شاید بتوان گفت بخش هیجان انگیز این آپدیت امکاناتی است که برای استفاده و ادیت فایل های PDF در ورد وجود دارد. کاربران می توانند در ورد 2013 به صورت مستقیم فایل های نوشتاری خود را با فرمت PDF ذخیره کنند و حتی PDF ها را باز کرده و آنرا ادیت کنند. بله درست شنیدید٬ تاکنون نرم افزار های زیادی برای ادیت فایل PDF وجود داشت که اکثر آنها رایگان نبودند اما حالا در مایکروسافت ورد 2013 این امکان بصورت مستقیم و با کارایی بالا وجود دارد.
قابلیت Reading Mode نیز بخش جدیدی از تغییرات مایکروسافت 2013 می باشد که امکان باز کردن فایل ها در یک محیط بدون منو و فول اسکرین را به کاربران می دهد که راحت تر متن های خود را به ویژه در تبلت ها مطالعه نمایند.


مایکروسافت اکسل نیز به مانند ورد یک تغییر چهره اساسی داشته و رنگ و لعاب ویندوز 8 را به خود گرفته است و بصورت کلی می توان گفت که اکسل باهوش تر و کارا تر گذشته شده است. بصورت مثال قابلیت جدید PivotTable یک ابزار توصیه کننده برای کاربران می باشد و هنگام استفاده از آن٬ می توانید از توصیه های آن برای استفاده از چارت ها یا جداول خود استفاده کنید یا ابزار جدید Timeline Slicer می تواند اطلاعات شما را براساس سال یا زمان بندی های مختلف طبقه بندی یا فیلتر نماید.

مایکروسافت پاور پوینت نیز به مانند دیگر نرم افزار ها تغییرات ظاهری زیادی را پشت سر گذاشته است اما مایکروسافت علاوه بر تغییرات ظاهری بر امکانات پشت پرده این نرم افزار نیز نگاهی داشته است. بطور مثال هنگامی که دستگاه خود را به ویدیو پروژکتور متصل می کنید آفیس 2013 بسرعت تصویر اسلاید های شما رو در صفحه بزرگ نمایش می دهد و مانع از دستپاچگی کاربران در مقابل حضار می شود. در کل می توان گفت مایکروسافت امکانات زیادی را فراهم کرده است که بدون آنکه در صفحه نمایش بزرگ پیش روز حضار چیزی نمایش دهد٬ کاربران می توانند دسترسی های زیادی بر روی مونیتور خود هنگام ارائه یک موضوع داشته باشند.

جدا از این دسترسی ها امکاناتی از قبیل امکان استفاده از اشکال بهتر برای ساخت اسلاید ها و پیشرفته تر شدن سیستم پخش فایل صوتی هنگام ارائه دادن در این نسخه ارائه شده است.
بطور خلاصه پیرامون دیگر تغییرات آفیس 2013 می توان گفت نرم افزار های دیگر این پکیج مانند Outlook نیز دچار تغییراتی شده است که می توان به تغییر ظاهر یا اضافه شدن بخش آب و هوا و تقویم به این برنامه اشاره کرد و بخش مدیریت ایمیل outlook نیز بروز رسانی شده است یا اگر در بخش تقویم قرار ملاقاتی را ثبت کرده باشید outlook به شما آنرا یادآوری می کند. نرم افزار One Note و پکیج برنامه های تجاری آفیس ( Lync, Publisher و Visio ) نیز آپدیت شده اند.




دانلود نسخه 32 بیتی

دانلود نسخه 64 بیتی


دانلود نسخه 32 بیتی لینک کمکی

دانلود نسخه 64 بیتی لینک کمکی


حجم فایل 32 بیتی:640 مگابایت

حجم فایل 64 بیتی:739 مگابایت

رمز فایل:www.khobdownload.com

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد