فیسبوک دانلود

فیسبوک دانلود

دانلود بازی | نرم افزار | کتاب الکترونیکی |موزیک | فیلم,انیمیشن و مستند | آپدیت نود 32 | آپدیت آواست
فیسبوک دانلود

فیسبوک دانلود

دانلود بازی | نرم افزار | کتاب الکترونیکی |موزیک | فیلم,انیمیشن و مستند | آپدیت نود 32 | آپدیت آواست

دانلود بازی Omerta City Of Gangsters برای PC

Omerta City Of Gangsters – زندگی به معنای انتخاب است. زمانی که شما وارد آن می شوید، می توانید به سمت چپ و راست حرکت کنید و آنقدر این کار را ادامه دهید تا مسیر اصلی را گم کنید. خیلی از مردم به یکدیگر اعتماد نمی کنند و حتی ساکنین یک محله با محله دیگر سر جنگ دارند. حال بازی جدید استودیوی Haemimont Games ما را با انتخاب های زیادی روبرو می کند که مسیر زندگی شخصیت اصلی بازی را تغییر می دهد. او به سمت پایین شهر حرکت می کند و سعی می کند تا از دید پلیس ها پنهان بماند. او یک سلاح Tommy به دست دارد و می گوید توچی (Tucci) من را فرستاده است. او زمانی که این حرف را می زند، مردی را به گلوله می بندد و دوباره می گوید: “اوه، سلام. ما فقط قصد داشتیم که یک قهوه بخوریم!” بعد از اینکه برای یک قهوه کشت و کشتار راه انداختید و پول آن را نیز حساب کردید، به منطقه Omerta بازمی گردید. جایی که گانگسترها در آن فعالیت می کنند. اینبار زنگ دری را می زند. کسی از او می پرسد: “چه کسی شما را فرستاده؟” و او می گوید: “Tommy Two Gun Tucci”. در باز شده و شخصیت اصلی راهی مکانی می شود که برای آن از خانه خارج شده بود. او وارد اتفاقی می شود که در انتهای آن فرد دیگری پشت یک میز نشسته است. مرد پشت میز یک کت به تن دارد و یک ماشین تایپ بسیار قدیمی نیز روبرویش قرار گرفته است. همچنین در کنار او یک جاسیگاری قرار دارد که ته سیگاری در آن دیده می شود.


دانلود بازی Omerta City Of Gangsters


دانلود بازی Omerta City Of Gangsters


سکوتی مرموز حکم فرما است و شما کم کم شک می کنید، اما در همین حین، مرد از پشت میز بلند می شود و به سراغ کتابخانه فلزی اش می رود. او کتابی را حرکت می دهد و تمام کتابخانه می چرخد و یک مکان دیگر در اتاق پدیدار می شود. بازی Omerta داستان دو برادر اهل سیسیل را بیان می کند که به شهر آتلانتیک در آمریکا آمده اند. بازی در تاریخ ۱۹۲۰ جریان دارد و یکی از این برادران شانس این را بدست می آورد که برای خودش زندگی بهتری درست کند. اما شما هرگز فکرش را نمی کنید که برادر دیگر چه کاره می شود. روند بازی ترکیبی از دو عنوان SimCity و XCOM است، اما دنیای آن به سریال تلویزیونی Boardwalk Empire شباهت دارد.

این ترکیب ها اصلاً بد از کار درنیامده و همه چیز خوب به نظر می رسد. شاید با نگاه اول به این نتیجه برسید که بازی دارای عمق مناسب برای جذب بازیکنان نیست. در قلب این بازی می توانید برای خود یک امپراطوری مافیایی بزرگ درست کنید. شما در Omerta دست به ساخت و سازهای مختلفی خواهد زد و از نظر Business می توانید به یک فرد بسیار قوی تبدیل شوید. حتی ممکن است دست به قتل، دزدیدن مدارک و ساخت و سازهای غیرقانونی بزنید. شما یک فرد مافیایی هستید و قدرت زیادی را بدست خواهید آورد. در این بازی باید کارهای مختلفی را انجام دهید که برای آن می توانید به صورت شخصی عمل کنید و یا یکی از افراد خود را بفرستید.

دانلود در 3 پارت از سرور مستقیم
دانلود پارت اول حجم 400 مگابایت

دانلود پارت دوم حجم 400 مگابایت

دانلود پارت سوم حجم 252 مگابایت

دانلود در 3 پارت از سرور کمکی
دانلود پارت اول حجم 400 مگابایت

دانلود پارت دوم حجم 400 مگابایت

دانلود پارت سوم حجم 252 مگابایت

پسورد فایل زیپ:www.khobdownload.com

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد