فیسبوک دانلود

فیسبوک دانلود

دانلود بازی | نرم افزار | کتاب الکترونیکی |موزیک | فیلم,انیمیشن و مستند | آپدیت نود 32 | آپدیت آواست
فیسبوک دانلود

فیسبوک دانلود

دانلود بازی | نرم افزار | کتاب الکترونیکی |موزیک | فیلم,انیمیشن و مستند | آپدیت نود 32 | آپدیت آواست

آنتی ویروس قدرتمند Kaspersky Mobile Security v9.10.118

Kaspersky Mobile Security v9.10.118
Kaspersky Mobile Security بهترین و قدرتمندترین آنتی ویروس حال حاضر برای پلتفرم ها و دستگاه های مختلف است. این نرم افزار امنیت گوشی اندرویدی شما را از هر لحاظ تعمین می کند و اجازه سوء استفاده توسط افراد سودجو را نمی دهد. این نرم افزار عوامل مخرب را به خوبی مهار می کند، از سرقت گوشی شما جلوگیری می کند، هویت شما را مخفی نگه می دارد و قابلیت مسدودسازی تماس ها و اس ام اس های ناخواسته و مزاحم را دارد. نرم افزار نیازی به وارد کردن لایسنس ندارد و تنها در اولین ورود از شما می خواهد رمز عبوری انتخابی برای ورود امن به فضای نرم افزار وارد کنید. این رمز عبور هر چیزی می تواند باشد.
برای دانلود به ادامه مطلب بروید
ادامه مطلب ...

بازی اکشن Stealth Chopper 3D v1.1.1

Stealth Chopper 3D v1.1.1
Stealth Chopper 3D یک بازی زیبا و کم نظیر در سبک اکشن است. در این بازی یک هلیکوپتر مجهز به امکاناتی نظیر پرتاب موشک، رگبار و دریچه دود زا در اختیار شما قرار می گیرد و وظیفه شما مبارزه و انهدام مواضع زمینی و هوایی دشمن از قبیل تانک ها، هواپیما ها، پایگاه های ضد هوایی و … است. بازی دارای ۴ محیط منحصر به فرد است و از گرافیک سه بعدی جذابی بهره می برد. جهت اجرای هر چه بهتر بازی، گوشی ای دارای پردازنده ۱ گیگاهرتزی (دوئل هسته Tegra 2 توصیه می شود) و حافظه رم ۵۱۲ توصیه می شود.
برای دانلود به ادامه مطلب بروید
ادامه مطلب ...

بازی جالب Gone Fishing: Trophy Catch v1.4.9

Gone Fishing Trophy Catch v1.4.9
Gone Fishing: Trophy Catch یک بازی ماهیگیری کاملا واقعی گراست. در این بازی ابتدا باید طعمه ای را از بین ۵۰ طعمه موجود در بازی انتخاب کنید و آن را به سر قلاب وصل کرده و به ماهی گیری بپردازید. دریاچه دارای بیش از ۱۰۰ گونه ماهی مختلف است که نوع صید شما از بین آنها، بستگی به انتخاب نوع طعمه از میان ۵۰ طعمه موجود در بازی دارد. بعضی از طعمه ها ماهی های کوچک و بعضی ماهی های بزرگ را جذب می کنند که با انجام بازی کم کم استفاده صحیح از آنها را تجربه خواهید کرد. بازی دارای صدا گذاری طبیعی و متناسب با عمل ماهی گیری شما را داراست.
برای دانلود به ادامه مطلب بروید
ادامه مطلب ...

دانلود ?Where's My Perry - بازی موبایل درخت گلابی من کجاست؟

دانلود ?Where's My Perry - بازی موبایل درخت گلابی من کجاست؟

بازی جالب و اعتیادآور ?Where's My Perry داستان جالب یک نیمه آبزی صدف خوار جنوب استرالیا و کارآگاهی مشهور در سطح جهان است که در طی ماموریت جاسوسی خود در لوله هایی که از آنها برای حمل و نقل خود استفاده می کرده ، گیر افتاده است! برای نجات او شما باید دست به کار شده و معماهای بسیاری را حل کنید. شما برای حل این معماها و در این بازی با مایع آب در انواع مختلف آن مانند یخ، بخار و مایع سر و کار خواهید داشت. این بازی دارای ۸۰ سطح در ۴ فصل مختلف است.

برای دانلود به ادامه مطلب بروید

ادامه مطلب ...

دانلود Airfoil for Windows v3.3.0 - نرم افزار انتقال صدا

دانلود Airfoil for Windows v3.3.0 - نرم افزار انتقال صدا به صورت بی سیم به سایر دستگاه ها


Airfoil نرم افزاری برای انتقال صدا از کامپیوتر شما به دستگاه های مختلف از جمله Apple TV و third-party AirPlay و حتی مکینتاش و رایانه های شخصی دیگر می باشد. با استفاده از این نرم افزار می توانید با دستگاه های iOS چون آیفون، آیپاد لمسی و آیپد نیز کار کنید و صداهای انتخاب شده ی خود را به آن ها انتقال دهید. و نیز می توانید صداها را از from Spotify, Rdio, Winamp و سایر مدیا پلیرها، در سراسر خانه خود ارسال کنید. شما با استفاده از این نرم افزار می توانید تقریباً از هر برنامه ای صداها را انتقال دهید. همچنین با استفاده از Airfoil می توانید صداها را از ویجت ها و رادیوهایی مانند RadioSHARK ارسال کنید. از دیگر قابلیت های گنجانده شده در این نرم افزار امکان تنظیم صدای شما با استفاده از افکت های صوتی از پیش قرار داده شده در نرم افزار می باشد.

برای دانلود به ادامه مطلب بروید

ادامه مطلب ...

دانلود Windows 8 Codecs v1.18 + x64 Components

دانلود Windows 8 Codecs v1.18 + x64 Components - نرم افزار نصب کدک صوتی و تصویری برای ویندوز 8

 نرم افزار نصب کدک صوتی و تصویری برای ویندوز 8
Windows 8 Codecs یک مجموعه کدک است که برای شما امکان مشاهده فیلم های مورد نظر خود، بدون نیاز به دانلود کدک های جداگانه برای هر یک از فرمت های آن ها را فراهم خواهد کرد. این برنامه با نصب کدک های خود بر روی نرم افزار ها آن ها را برای اجرای تمامی فرمت های تصویری آماده می سازد. با نصب این کدک در ویندوز 8 فایل‌هایی با پسوند amr، mpc، ofr، Divx، mka، apa، flac، Flv، MKV، Rmvb، Xvid و ... توسط پخش کننده ویندوز 8 به راحتی اجرا می‌شوند. این برنامه با اضافه کردن فایل‌هایی مثل MKV به پلیر ویندوز 8 تنها با استفاده از راست کلیک کردن امکان نمایش فوری این فایل‌ها را فراهم می‌کند. پس از نصب شما قادر خواهید بود 99.9 ٪ از فایل های بر روی اینترنت را اجرا کنید.
برای دانلود به ادامه مطلب بروید
ادامه مطلب ...

دانلود WinTuning 8 v1.01 - نرم افزار بهینه سازی ویندوز 8

دانلود WinTuning 8 v1.01 - نرم افزار بهینه سازی ویندوز 8


ویندوز ۸، آخرین نسخه سیستم‌عامل ویندوز شرکت مایکروسافت می‌باشد. ویندوز ۸ برای استفاده در رایانه‌های شخصی، تبلت ها و تلفن‌های همراه تولید می‌شود. این سیستم‌عامل هشتمین نسل از سیستم‌عامل‌های ویندوز می‌باشد و به همین دلیل نام آن را ویندوز  ۸ گذاشته‌اند. مایکروسافت قصد دارد سیستم‌عامل ویندوز ۸ را با پردازشگرهای ۱۲۸ بیت سازگار کند، ویندوز ویستا و ویندوز ۷ از پردازشگرهای ۶۴ بیت پشتیبانی می‌کنند. از قابلیت‌های این سیستم عامل می‌توان به ارتباط سریع تر با استفاده از یواس‌بی۳ و بلوتوث۳، پشتیبانی از پردازنده‌های ARM، رمزگذاری کامل دیسک سخت، حساسیت نسبت به نور محیط، تشخیص چهره کاربر برای لاگین و لاگ اوت کردن، رابط کاربری مترو، برجسته‌بینی سه بعدی و پشتیبانی تلویزیون بی سیم اشاره کرد.
این ویندوز جدید که هنوز نسخه کامل آن منتشر نشده است، بسیار مورد توجه قرار گرفته است و به همین علت شرکت های نرم افزاری شروع به تولید نرم افزارهای ویژه آن نموده اند. 
WinTuning 8 نرم افزار حرفه ای است که برای بهینه سازی عملکرد محیط ویندوز 8 طراحی شده است.

برای دانلود به ادامه مطلب بروید

ادامه مطلب ...

دانلود Babel Rising - بازی استراتژی تمدن شهر بابل

دانلود Babel Rising - بازی تمدن شهر بابل

Babel Rising 2012 : یک بازی بسیار زیبای مهیج استراتژیک به سبکی متفاوت..در شهر بابل یک برج برای پادشاه ظالم آنجا در دست ساخت است تا حکومت خود را گسترش دهد و ظلم و ستم را رواج دهد..شما یا گروه و یاران خودتان باید مانع ساخت این برج شوید و اینجا داستان بازی ورق میخورد!معماران میسازند و شما نابود میکنید و همین باعث ایجاد یک بازی بسیار مهیج میشود و گاهی اوقات نابودی دشمن به هر طریقی خنده دار میباشد!
برای دانلود به ادامه مطلب بروید
ادامه مطلب ...

دانلود MessiahStudio v5.32 Pro x86/x64 - نرم افزار ساخت انیمیشن

دانلود MessiahStudio v5.32 Pro x86/x64 - نرم افزار ساخت انیمیشن و رندرینگ

نرم افزار MessiahStudio نشان دهنده ی هر قابلیت جدیدی در دنیای گرافیک سه بعدی است. این نرم افزار توسط انیماتورها طراحی شده است. MessiahStudio یک بسته نرم افزاری قدرتمند انیمیشن و رندرینگ می باشد که به طور خاص برای استفاده و رفع نیازهای مشکل ترین شخصیت های انیمیشنی و رندر طراحی شده است. این نرم افزار بیش از 10 سال در فیلم های سینمایی، تبلیغات، بازی ها، موزیک ویدیو ها و چاپ تبلیغات مورد استفاده قرار می گیرد و در حال حاضر یکی از سریع ترین بسته های CG در حال رشد موجود در بازار می باشد. از این نرم افزار می توان به صورت مستقل و یا به صورت پلاگین در نرم افزارهای Modo, Maya, 3DMAX, SoftImage XSI, LightWave, Cinema 4D و دیگر برنامه های اختصاصی مورد استفاده قرار داد. قابلیت های نوآورانه انیمیشن هر بخش از این نرم افزار یک تجربه سرگرم کننده و منحصر به فرد را به شما ارائه می دهد. این نرم افزار توانایی راه اندازی سکوهای کنترل های سفارشی با میله فلزی بدون نیاز به نوشتن اسکریپت دارد. شما می توانید بدون نیاز به نوشتن اسکریپت های MEL بسیاری از مشکلات در طراحی بدن انسان از جمله استخوان بندی را به خوبی انجام دهید.
برای دانلود به ادامه مطلب بروید
ادامه مطلب ...

دانلود Warp - بازی وارپ

دانلود Warp - بازی وارپ

کمپانی بزرگ EA GAMES بازی منحصر به فرد WARP را منتشر کرده است. در این بازی ویژگی خاصی نسبت به بازی هایی که تا به الان این کمپانی عرضه کرده است دارد. بازی زیبایی که نقش آفرین آن یک روبات کشنده است که توسط شما هدایت میشود و زیبایی این بازی به اکشن،ترسناک بودن آن است. شما در این بازی با استفاده از قدرت های بیگانه ی خود باید با پرسنل بیمارستان که خواهان جلوگیری از خروج شما از بیمارستان هستند روبرو شوید و با آن ها مقابله کنید. این بازی دارای مراحل مختلفی می باشد که نسبت به حجم کمی که دارد از گرافیک فوق العاده ایی برخوردار است و همچنین گیم پلی جالبی را دارا می باشد.این بازی با موتور قدرتمند Unreal Engine 3 ساخته شده است.
برای دانلود به ادامه مطلب بروید
ادامه مطلب ...

دانلود Critical Mass v1.0.839.0 - بازی ساختن جرمی از مکعب ها

دانلود Critical Mass v1.0.839.0 - بازی ساختن جرمی از مکعب ها در فضا

Critical Mass یک بازی فکری و در عین حال هیجان انگیز و اکشن می باشد که هر فردی از انجام آن لذت می برد محط گرافیکی زیبا و موسیقی متن فوق العاده آن باعث می شود تا شما ساعت ها بدون اینکه احساس خستگی کنید در دنیای سه بعدی بازی از کنارهم قرار دادن مکعب های رنگی و ساختن جرم های فضایی با روش های هوشمندانه، لذت ببرید و خواهان پیش بردن مراحل مختلف بازی باشید. در این بازی شما در هر مرحله یک مکعب رنگی شناور در فضا را خواهید داشت که می توانید تکه های بیشتری را به آن اضافه کنید و توده های بزرگتری را ایجاد کنید، Critical Mass اعتیاد آور بوده و شما را ساعت ها مشغول خواهد کرد.
برای دانلود به ادامه مطلب بروید
ادامه مطلب ...

دانلود Movist v1.1.5 MacOSX - نرم افزار پخش کننده فایل های ویدیو

دانلود Movist v1.1.5 MacOSX - نرم افزار پخش کننده فایل های ویدیویی برای مک

Movist یک نرم افزار اجرای فایل های ویدیویی می باشد که فایل های ویدیویی را با کیفیت بالا ( HD ) بخش می کند . از این نرم افزار می توان به عنوان تست کردن فایل های ویدیویی کیفیت بالا ( Full Hd ) استفاده کرد . از جمله امکانات این نرم افزار اجرای فرمت های mov و FFmpeg با کیفیت بسیار بالا اشاره نمود.از دیگر امکانات این نرم افزار می توان به صفحه کنترل کامل در حالت تمام صفحه ، محیط کاربر پسند و ... اشاره نمود.
برای دانلود به ادامه مطلب بروید
ادامه مطلب ...

دانلود Adium v1.5.2 MacOSX - نرم افزار چت برای مک

دانلود Adium v1.5.2 MacOSX - نرم افزار چت برای مک


Adium یک نرم افزار چت رایگان می باشد که به وسیله آن می توانید با آی دی های سایت های مختلف از جمله Google , Live journal,MSN,AOL,Yahoo و . . . وارد شده و پس از آن با سایر اعضای این سایت ها چت کنید . از جمله امکانات این نرم افزار متن باز بودن آن می باشد . در نتیجه می توانید یک نرم افزار چت مخصوص به خود را داشته باشید.

برای دانلود به ادامه مطلب بروید

ادامه مطلب ...

دانلود کرک ویندوز 8 - فعال سازی و رفع محدودیت زمانی ویندوز 8

دانلود کرک ویندوز 8 - فعال سازی و رفع محدودیت زمانی ویندوز 8

(91/5/18) تغییرات:

کرک قبلی از کار افتاد، کرک جدیدترین جایگزین شد!

پس از نصب ویندوز 8، مایکروسافت به مدت 30 روز به شما فرصت می دهد تا از ویندوز استفاده کنید و آن را مورد سنجش خود قرار دهید و چنانچه از قابلیت های ویندوز راضی بودید می بایستی نسبت به خرید شماره سریال قانونی اقدام کرده و ویندوز خود را از طریق اینترنت فعال کنید، ولی از آنجایی که بسیاری از کاربران ایرانی ویندوز را به صورت غیر قانونی نصب می کنند و از طرفی هم امکان خرید ویندوز برای بسیاری از کاربران مهیا نیست، کاربران همواره به دنبال رفع این محدودیت زمانی ویندوز 8 هستند.

به دلیل اینکه به تازگی ویندوز 8 منتشر شده است، هنوز کرک 100% مطمئنی برای این ویندوز ارائه نشده است در ادامه این مطلب شما می توانید جدیدترین کرک های عرضه شده جهت رفع محدودیت زمانی ویندوز 8 و نحوه فعال سازی آن را دریافت کنید.

برای دانلود به ادامه مطلب بروید

ادامه مطلب ...