فیسبوک دانلود

فیسبوک دانلود

دانلود بازی | نرم افزار | کتاب الکترونیکی |موزیک | فیلم,انیمیشن و مستند | آپدیت نود 32 | آپدیت آواست
فیسبوک دانلود

فیسبوک دانلود

دانلود بازی | نرم افزار | کتاب الکترونیکی |موزیک | فیلم,انیمیشن و مستند | آپدیت نود 32 | آپدیت آواست

دانلود نسخه جدید اپرا به نام Opera v12.12 Build 1707

بالاخره پس از مدت ها انتظار جدیدترین و جذاب ترین نسخه از مرورگر Opera رسما رونمایی شد ؛ مرورگری که امروز به عنوان یکی از قدرتمندترین و سریع ترین مرورگرها دنیا شناخته می شود. جدیدترین آمار رسمی از آزمایشگاه های مختلف نشان دهنده این مطلب است که Opera با ارائه این نسخه توانسته عنوان سریع ترین مرورگر را از آن خود کند. مرورگری که علاوه بر سرعت بالا در گشودن صفحات وب از واسط کاربری فوق العاده جذابی بهره می برد که برای اولین بار است که در مرورگرها چنین محیطی به نمایش در می آید. Opera جدیدترین نسخه مرورگر اپرا می باشد. این مرورگر با سرعت باور نکردنی صفحات اینترنت را برای شما بار گذاری می کند.در مرورگر اپرا، ابتدا متن سایت بارگذاری می شود و سپس بتدریج عکس ها بارگذاری می شوند، به علاوه اینکه عکس ها اول به صورت کامل با کیفیت کم نمایان می شوند و رفته رفته بر کیفیت عکس افزوده می شود.اپرا (Opera) تمام محدودیت های همچون جلوگیری از راست کلیک، جلوگیری از مشاهده سورس صفحه، جلوگیری از انتخاب متن و ... همه را از پیش پای شما بر می دارد و شما را قادر می سازد با دستی کاملاً باز به جستجو و گشت و گذار در وب بپردازید. این که در این در میان کثرت نرم افزارهای وب گردی کدام یک را انتخاب کنیم کمی سخت به نظر می رسد . هر یک از این نرم افزار ها قابلیت هایی دارند که می تواند دلیل برتری آن باشد. اما هر کاربری با توجه به اهداف خود از وب گردی به دنبال مرورگری می رود. در میان این این مرورگر ها چندتایی هستند که بین همه محبوب و معروف می باشند . یکی از این این مرورگرها که هواخواهان زیادی دارد Opera نام گرفته است. مرورگری با کامل ترین امکانات که در خود جای داده است می تواند هرکاربری را به سمت خود جذب نماید. Opera در سال 1995 با به اتمام رسیدن یک پروژه که در سال 1994 شروع شده بود رسما به دنیای مرورگرها پیوست و حالا کاربران پس از 16 سال از جدیدترین نسخه آن با بالاترین کارآیی ها بهره می برند. Opera به چند دلیل عمده است که معروف و محبوب تر شده است. سرعت بالا در بازکردن صفحات وب و مخصوصا تصاویر باعث شده کاربرانی که به دقایق استفاده از اینترنت هم اهمیت می دهند از این مرورگر استفاده نمایند.ساده بودن در عین زیبایی بسیار در جلب نظر کاربران اهمیت دارد که Opera توانسته با طرحی ساده اما زیبا جای خود را مستحکم تر نماید.

ادامه مطلب ...

دانلود بازی شبیه ساز هیزم شکن Woodcutter Simulator 2013

i5chc15di08g0y7584jr.jpg
Woodcutter Simulator 2013 – یک بازی جذاب از سری بازی های شبیه ساز ماشین های سنگین به سبک های گوناگون است.در این بازی که ماشین آلات آن تنها به ۱۸ چرخ محدود نمی شود ، شما از ماشین آلات سنگین دیگری چون لودرهای ویژه ی قطع درختان و… نیز بهره می برید.شما در این بازی که با عنوان شبیه ساز هیزم شکن عرضه شده است مراحل گوناگون برش چوب و ساخت وسایل مختلف از آن را به عهده دارید.با استفاده از ماشین هایی که در اختیارتان قرار می گیرد درختان جنگل را بریده و درخواست مشتری هایتان را پاسخ می دهید.گفتنیست بهبود وضعیت گرافیکی بازی نسبت به نسخه های پیشین و افزایش امکانات آن کاملا قابل ملاحظه است.
ادامه مطلب ...

دانلود اپدیت افلاین nod32 و eset اپدیت 2012/12/18

اپدیت شده در تاریخ 18/12/2012 شماره اپدیت 7813

اپدیت افلاین نود 32 اپدیت 28 آذر 91

دانلود اپدیت افلاین nod32 و Eset که در اینجا برای شما اماده کرده ایم

این اپدیت به تمامی نسخهای 3 و 4 و 5 جواب داده و این نسخه ها را بدون نیاز به اتصال به 

اینترنت اپدیت می کند

ادامه مطلب ...

دانلود بازی ماجراجویی Red Johnsons Chronicles 2

سبک بازی:اشاره و کلیک

Red Johnsons Chronicles 2 – عنوان یک بازی جالب می باشد که به تازگی برای PC عرضه شده است.این بازی زیبا با موضوع ماجراجویی و ساخت سال ۲۰۱۲ می باشد. شما در شخصیت رد جانسن ماموریت حل مسئله ای جهانی را به عهده دارید.جانسن یکی از بهترین محققان اختصاصی یکی از کلان شهر های پر آشوب است.در درازای داستان برادر جانسن نیز ربوده می شود و مشکلات او را دو چندان می کند. شما می بایست از هوش و مهارت های پیش آموخته ی خود سود برده و وضعیت را بهبود ببخشید…

ادامه مطلب ...

دانلود اپدیت افلاین nod32 و eset اپدیت 2012/12/17

اپدیت شده در تاریخ 17/12/2012 شماره اپدیت 7809

اپدیت افلاین نود 32 اپدیت 27 آذر 91

دانلود اپدیت افلاین nod32 و Eset که در اینجا برای شما اماده کرده ایم

این اپدیت به تمامی نسخهای 3 و 4 و 5 جواب داده و این نسخه ها را بدون نیاز به اتصال به 

اینترنت اپدیت می کند

ادامه مطلب ...

دانلود مجموعه 55 عکس بسیار زیبا از ماشین کیفیت HD

در پست امروز مجموعه 55 عکس بسیار زیبا از ماشین های اسپرت در اندازه ۱۹۲۰×۱۲۰۰

برایتان آماده کرده ایم که امیدواریم لذت ببرید

ادامه مطلب ...

دانلود نرم افزار Microsoft NET Framework Version 4.5

می دانید که برای اجرای نرم افزارهایی که بر اساس تکنولوژی .NET طراحی شده اند نیاز به این برنامه در ویندوز دارید. دانلود این بسته از سایت مایکروسافت و پیدا کردن لینک نسخه کامل و با نصب Offline آن برای بیشتر کاربران مشکل است. از این رو خوب دانلود نسخه جدید و کامل این برنامه را به صورت لینک مستقیم دانلود به شما ارائه می کند. با نصب این نرم افزار در سیستم خود به راحتی می توانید برنامه هایی را که با زبان .Net نوشته شده اند را نصب و اجرا کنید.نسخه ای که هم اکنون برایتان اماده کرده ایم در ویندوز محبوب ۷ هم به راحتی قابل نصب می باشد.
ادامه مطلب ...

انتی ویروس AVG Free Edition 2013.0.2805 قدرتمند اما رایگان

مسلما یکی از مشکلاتی که ممکن است برای هر سیستم عامل بوجود آید ، نفوذ ویروس به آن سیستم باشد.البته برای این مشکل نیز راه حلی از قبیل نصب آنتی ویروس وجود دارد.هم اکنون در سایت خوب دانلود قصد معرفی انتی ویروس AVG رو داریم.گر چه این انتی ویروس در رتبه ای در لیست انتی ویروس ها ندارد اما به خاطر قدرتی که دارد باعث شده است 80 میلیون نفر به ان اعتماد کنند و کاربران آن شوند
ادامه مطلب ...

دانلود اپدیت افلاین nod32 و eset اپدیت 2012/12/16

اپدیت شده در تاریخ 16/12/2012 شماره اپدیت 7805
اپدیت افلاین نود 32 اپدیت 26 آذر 91
دانلود اپدیت افلاین nod32 و Eset که در اینجا برای شما اماده کرده ایم
این اپدیت به تمامی نسخهای 3 و 4 و 5 جواب داده و این نسخه ها را بدون نیاز به اتصال به 
اینترنت اپدیت می کند
ادامه مطلب ...

دانلود قدرتمندترین بهینه ساز جهان TuneUp Utilities 2013 v13.0.30

 بهینه سازی ویندوز با TuneUp Utilities 2013 v13.0.2020.14

از بین نرم افزارهای بهینه سازی ، اگر به دنبال نرم افزار کامل و همه کاره هستید ، مسلما نرم افزار TuneUp Utilities بایستی اولین گزینه شما باشد. TuneUp Utilities یکی از محبوب ترین و قدرتمندترین نرم افزارهای بهینه سازی محسوب می شود که دارای کاربران بسیار زیادی در سطح دنیا می باشد. این نرم افزار دارای بخش های فراوانی جهت بهینه سازی و افزایش سرعت ویندوز می باشد. یکی از ویژگی های منحصربفرد نرم افزار قدرت عیب یابی در بخشی به نام Detect and fix problems می باشد. این بخش ویژه میتواند در رفع مشکلات معمول ویندوز کمک شایانی کند. یکی دیگر از بخش های فوق العاده نرم افزار امکانی به نام Turbo Mode است. این امکان میتواند در زمانی که نیاز به سرعت بالایی جهت اجرای بازی یا برنامه سنگین دارید ، کمک حالتان باشد. در نسخه ۲۰۱۳ پاکسازی رجیستری قدرتمندتر شده است و بخش جدیدی به نام Browser Cleaner برای پاکسازی اطلاعات مرورگرها اضافه شده است. 

ادامه مطلب ...

دانلود جدیدترین ورژن شرکت موزیلا با نام Mozilla Firefox 18.0 Bet

Mozilla FireFox محصولی از کمپانی Mozilla مرورگری امن، مطرح، قدرتمند و با امکانات فراوان و سرعت بالاست. توانایی باز نمودن تمامی پنجره ها به صورت Tabbed Browsing تحت یک پنجره Firefox و توانایی جلوگیری از باز شدن پنجره های تبلیغاتی مزاحم به صورت Pop-up از جمله ویژگی های این مرورگر می باشد. امنیت بالا و جلوگیری از ورود Spyware ها و جاسوس ها به سیستم شما ویژگی برتر این نرم افزار است. مجهر به موتور قدرتمند جستجوی درونی می باشد و همچنین از سرعت بالا در دانلود فایل ها از اینترنت سود می برد، می تواند فایل های دانلود شده رو دسته بندی نموده و خودش در پوشه ای خاص ذخیره نماید! محیط زیبا همراه با امکانات فراوان از قبیل تغییر در شکل ظاهر و اضافه یا حذف نمودن Toolbar ها کار با فونت های مختلف و درشت و ریز کردن صفحه همچنین مجهز بودن به Theme های گوناگون بر زیبایی و توانایی این مرورگر افزوده است.

ادامه مطلب ...

پخش فیلم های HD با کیفیت Splash PRO 1.13.1

Splash PRO یکی از محبوبترین نرم افزارهای پخش فیلم ها با کیفیت های بالای HD و همچنین با رنگ طبیعی می باشد. این نرم افزار به طور ویژه برای پخش فیلم های AVCHD™, MPEG-2, AVC/H.264 و VC-1 و همچنین فیلم های دوربین های فیلمبرداری طراحی شده است.با نصب این نرم افزار به سادگی و بدون نیاز به نصب کدک های اضافه فیلم ها را باکیفیت و سرعت و بدون مشکل اجرا خواهید کرد. این نرم افزار با استفاده از قابلیتی به نام Advanced picture post-processing engine این امکان را به کاربر میدهد تا فیلم ها را با کیفیتی واضح و خیرکننده تماشا کند و نهایت کیفیت ممکن برای ویدیو را فراهم آورد. با پشتیبانی از فرمت های AVCHD تبدیل به بهترین پخش کننده فیلم های دوربین های فیلمبرداری با کیفیت بالا خواهد بود.ظاهر این نرم افزار یکی دیگر از امکانات و ویژگی های آن است که با ظاهر کاربرپسند و زیبا هرکسی را به خود جلب خواهد کرد. حالتی به نام EcoMode ویژه لپ تاپ ها ایجاد شده است و میتوانید هنگام مشاهده فیلم ها با فعال کردن آن تا ۴۰% زمان بیشتری را برای مشاهده فیلم هایتان با استفاده از باتری لپ تاپ داشته باشید.پشتیبانی از فرمت های AVI, MKV, MOV, M2TS, MTS, M2T, MP4, MPG, TS و کدک های H.264, MPEG-2, VC-1 و همچنین پشتیبانی از کیفیت های ۱۰۸۰P و زیرنویس و قابلیت پخش فیلم های ماهواره از طریق DVB-T این نرم افزار بسیار کامل و محبوب نموده است.
ادامه مطلب ...

پلیری قدرتمند و پر کاربرد به نام VLC media player 2.0.5 Final

امروزه با پیشرفت فناوری و تولید فیلم ها با کیفیت فوق العاده تماشای فیلم ها به تفریحی برای افراد تبدیل شده است. فیلم هایی که کیفیت فوق العاده دارند و در فرمت های مختلف به کاربران عرضه می شوند. اکثر کاربران و افراد برای تماشای فیلم های خود به رایانه های شخصی روی می آورند. این کاربران اغلب برای تماشای هریک از فرمت های مختلف فیلم ها می بایست نرم افزاری جداگانه نصب کنند که بیشتر این ابزار ها حجم زیادی از حافظه را اشغال کرده و در یک کلام نرم افزار های سنگینی به شمار می روند. VLC Media Player نام نرم افزاری با حجم بسیار کمتر از نرم افزاری های مشابه می تواند 99 درصد فیلم هایی را که کاربران اغلب تماشا می کنند را اجرا نماید. حجم پائین و محیط بسیار ساده نرم افزاری از مهم ترین قابلیت های این نرم افزار محسوب می شود. در نظر بگیرید برای اجرای DVD های خود باید نرم افزارهای سنگینی همچون Cyberlink PowerDVD و یا Corel WinDVD را برروی سیستم خود نصب کنید. این نرم افزار ها ضمن این که فضای نسبتا زیادی از هارد دیسک شما را اشغال می کنند، برای اجرای فیلم ها نیز فضای زیادی هم از حافظه سیستم یعنی رم اشغال می کنند. اما VLC بسیار کم حجم و سبک است در حالی که می تواند به راحتی DVD ها را حرکت در آورد. این ابزار می تواند به جای همه نرم افزار هایی که به عنوان پلیر بر روی سیستم نصب می شود قرار گیرد زیرا قادر است تا 99 درصد فرمت ها را پشتیبانی کند. همچنین قادر است فرمت های مختلف را به یکدیگر تبدیل کند. یعنی به یک تیر می توان چند نشان را هدف گرفت. جالب است بدانید این نرم افزار با این همه قابلیت ضمن این که کاملا رایگان است. نسخه جدید که حاصل 2 سال پژوهش شرکت سازنده است به تازگی منتشر شده که در همین مدت کوتاه هم حدود 90 هزار بار این نرم افزار دانلود شده است که این تعداد برای این زمان کوتاه عددی فوق العاده محسوب می شود.

ادامه مطلب ...

دانلود اپدیت افلاین nod32 و eset اپدیت 15/12/2012

اپدیت شده در تاریخ 15/12/2012 شماره اپدیت 7803
اپدیت افلاین نود 32 اپدیت 25 آذر 91
دانلود اپدیت افلاین nod32 و Eset که در اینجا برای شما اماده کرده ایم
این اپدیت به تمامی نسخهای 3 و 4 و 5 جواب داده و این نسخه ها را بدون نیاز به اتصال به 
اینترنت اپدیت می کند
ادامه مطلب ...

مدیریت دانلود حرفه ای با Internet Download Manager 6.14 Build 1

Internet Download Manager یکی از قدرتمند ترین نرم افزارهای مدیریت دانلود میباشد. شتاب دهنده دانلود این دانلو منیجر یکی از بی رغیب ترین ها میباشد. که با آن شما میتوانید با سرعت فوق العاده بالا و با سرعتی باورنکردی از اینترنت دانلود کنید. شما با این نرم افزار با تمامی مروگر ها و تمامی سیستم عاملهای موجود سازگاری کامل را دارد و شما میتوانید با نصب این دانلود منیجر به راحتی از سایتهای YouTube, Google Video, MySpaceTV به راحتی بدون نیاز به نرم افزار خاص در این زمینه دانلود کنید.
این نرم افزار میتوانید سرعت دانلود را تا %۵۰۰ افزایش می دهد. بر خلاف دیگر دانلود منیجر ها که قبل از شروع به دانلود فایل ها را قطعه قطعه می کنند IDM در هنگام دانلود و بسته به سرعت اینترنت یا … File ها را قطعه قطعه کرده و دانلود می کند که این عمل باعث بهبود سرعت دانلود و دریافت File خواهد شد از ویژگی های این نرم افزار می توان به ظاهری ساده، پشتیبانی از اکثر مرور گرهای محبوب
ادامه مطلب ...