فیسبوک دانلود

فیسبوک دانلود

دانلود بازی | نرم افزار | کتاب الکترونیکی |موزیک | فیلم,انیمیشن و مستند | آپدیت نود 32 | آپدیت آواست
فیسبوک دانلود

فیسبوک دانلود

دانلود بازی | نرم افزار | کتاب الکترونیکی |موزیک | فیلم,انیمیشن و مستند | آپدیت نود 32 | آپدیت آواست

دانلود اپدیت افلاین nod32 و eset اپدیت 2013/01/19

اپدیت شده در تاریخ 2013/01/19 شماره اپدیت 7910
اپدیت افلاین نود 32 اپدیت 30 دی 91
دانلود اپدیت افلاین nod32 و Eset که در اینجا برای شما اماده کرده ایم
این اپدیت به تمامی نسخهای 3 و 4 و 5 جواب داده و این نسخه ها را بدون نیاز به اتصال به 
اینترنت اپدیت می کند
ادامه مطلب ...

دانلود ویندوز ایکس پی Windows XP Pro SP3 January 2013

ویندوز اکس پی (Windows XP) در طی این چند سال که از انتشار آن می گذرد دچار تغییر و تحولات بسیار زیادی شده است در واقع بعد از انتشار سرویس پک ۲ این ویندوز، مایکروسافت که از فروش ویستا که سود آن چنانی بدست نیاورد تصمیم گرفت نسخه ی جدیدی از ویندوز ایکس پی را منتشر کند تا ضررهای ویستا را تا حدودی جبران نماید این نسخه ی جدید ویندوز ایکس پی را با نام سرویس پک ۳ روانه بازار نمود. در این نسخه جدید نواقص و عیب هایی که در سرویس پک دو به چشم میخورد تا حد بسیار بالایی رفع شد و ضریب امنیتی ویندوز تا حد مطلوبی ارتقا یافت. اما همچنان در این نسخه هم اشکالاتی وجود دارد که مایکروسافت برای رفع این نواقص در هر ماه آپدیت هایی را برای این نسخه منتشر می کند تا کاربران با دریافت آنها مشکلات سیستم عامل خود را بر طرف کنند.هم اکنون نسخه جدید این ویندوز با آپدیت تا January 2013 برای دانلود آماده شده است. دقت داشته باشید که این نسخه ، نسخه ی Professional می باشد. در این نسخه مشکل برقرار ارتباط و شناسایی درایورهای SATA به کلی برطرف شده و ویندوز کاملا Genuine می باشد.
ادامه مطلب ...

دانلود اپدیت افلاین کاسپر اسکای اپدیت 2013/01/18

اپدیت شده در تاریخ 31/07/2012

دانلود اپدیت افلاین کاسپر اسکای این اپدیت طوری هست که میتوند ورژن های

kaspersky antivirus 2011
Kaspersky Internet Security 2011
kaspersky antivirus 2012
Kaspersky Internet Security 2012
kaspersky antivirus 2013
Kaspersky Internet Security 2013
Kaspersky PURE

را افلاین اپدیت کند این اپدیت افلاین توسط خود ما روی این نسخه ها تست شده است 
توجه داشته باشید بخاطر کم کردن حجم فایل اپدیت ما ان را با 7zip فشرده کرده ایم
که شما با استفاده از winzip میتوانید این اپدیت را از حال فشرده خارج کنید
ادامه مطلب ...

دانلود اپدیت افلاین McAfee VirusScan Enterprise تاریخ 2013/1/18

اپدیت شده در تاریخ 2013/01/17

شماره اپدیت 6958


امروزه نرم افزارهای امنیتی فراوانی روانه ی بازار شده اند و این درحالی است که بیش از 99 درصد آن ها تنها در صورتی قادر خواهند بود تا امنیت کاملی را برای شما فراهم نمایند که به صورت مکرر و پیوسته آپدیت و به روز شوند تا با به دست آوردن آخرین بانک اطلاعاتی فایل های مخرب و روش های مقابله با آن ها بتوانند از سیستم شما محافظت کرده و از نفوذ انواع این گونه فایل های مخرب به سیستمتان جلوگیری نمایند تا امنیت سیستم شما حاصل شده و در مقابل این گونه خطرات بیمه شود. حال همان طور که می دانید به روز رسانی این بسته ها و نرم افزارهای امنیتی به دو صورت آنلاین، که متداول ترین راه ممکن بوده ولی به خاطر حجم های بالای این گونه آپدیت ها در مرحله ی اول و سرعت های پایین اینترنت و سایر مشکلات، همچون قطع شدن و عدم وجود امکان ادامه ی دانلود برای بسیاری از کاربران کاری بسیار کسل کننده و دشوار محسوب شده و کمتر توسط افراد مورد استفاده قرار می گیرد و روش دوم یعنی به صورت آفلاین که به خاطر داشتن مزیت های فراوانی همچون امکان ادامه ی دانلود در صورت قطع شدن، امکان استفاده از آن برای بی نهایت سیستم، سرعت بسیار بالا، امکان استفاده از آن ها پس از نصب مجدد ویندوز و هزاران مزیت دیگر طرفداران بسیاری داشته و بسیار مورد استفاده قرار می گیرد انجام می پذیرد. حال از آنجایی که یافتن آپدیت های آفلاین به روز و مطمئن نیز خود مشکلی است که بسیاری از کاربران با آن دست و پنجه نرم می کنند گروه پر توان خوب دانلود قصد دارد تا با ایجاد روشی جدید و با ارائه ی آپدیت های آفلاین نرم افزارهای امنیتی محبوب و پرقدرتی همچون Nod32، Kaspersky و Mcafee با لینک مستقیم و برای نسخه ها و ورژن های مختلف و به روز رسانی زود به زود آن ها این مشکل کاربران را نیز برطرف نموده و باز هم خدمتی به شما دوستان نماید تا بتوانید بسته های امنیتی خود را بروز نگه داشته و سیستم خود را در مقابل خطرات محافظت نمایید. همان طور که می دانید شرکت Mcafee یکی از قدیمی ترین شرکت های است که در زمینه ی امنیت سیستم ها سابقه ی فراوانی داشته و افراد بسیاری در دنیا و حتی ایران از بسته های امنیتی این شرکت توانا استفاده می کنند ولی از آنجایی که این شرکت محصولات خود را برای کاربران ایرانی تحریم نموده و کاربران عزیز را با مشکلات بسیاری روبه رو ساخته سعی کردیم تا با ارائه ی بسته های امنیتی و همچنین آپدیت های آفلاین و به روز این شرکت توانا رفاه شما دوستان عزیز و امنیت سیستمتان را فراهم نماییم و اکنون نیز بسته ی آپدیت آفلاینی را ارئه نمودیم تا بتوانید تمام ورژن های هشت McAfee VirusScan را به روز نمایید. 

ادامه مطلب ...

دانلود اپدیت افلاین Avast ورژن 5 و 6 و 7 تاریخ 2013/01/18

اپدیت شده در تاریخ 2013/01/18
اپدیت شده در تاریخ 1391/10/29
اوست را اکثر کاربران می شناسند نرم افزار امنیتی بسیار قدرتمند است که برای محافظت
سیستم از انواع ویروس ها طراحی شده و باید همیشه بروز باشد تا بهترین کارائی را داشته باشد
ولی متاسفانه این شرکت اپدیت نرم افزار را برای کاربران ایرانی مسدود کرد
خوب چاره چیست ؟ چاره استفاده از اپدیت به صورت افلاین می باشد

ادامه مطلب ...

دانلود اپدیت افلاین nod32 و eset اپدیت 2013/01/18

اپدیت شده در تاریخ 2013/01/18 شماره اپدیت 7906
اپدیت افلاین نود 32 اپدیت 28 دی 91
دانلود اپدیت افلاین nod32 و Eset که در اینجا برای شما اماده کرده ایم
این اپدیت به تمامی نسخهای 3 و 4 و 5 جواب داده و این نسخه ها را بدون نیاز به اتصال به 
اینترنت اپدیت می کند
ادامه مطلب ...

دانلود نرم افزار K-Lite Mega Codec Pack 9.7.0 Final

در بعضی مواقع برای ما پیش آمده است که برای اجرای یک فایل ویدئویی و یا تماشای فیلمی که از اینترنت دانلود کرده اید. برای اجرای آن به مشکل برخورده باشید. همانگونه که میدانید مدیاپلیر پیش فرض ویندزو شما قادر به پخش انواع فایلهای تصویری و صدا نمی باشد. و شما مجبور هستید نرم افزار جانبی برای این کار بر روی سیستم خود نصب نمایید. این مشکل به خاطر نصب نبودن Codec مناسب برای پخش این کلیپ های تصویری بر روی ویندوز شما می باشد. امّا Codec چیست ؟ کلمه Codec به معنای COmpressor/DECompressor ( فشرده ساز / باز کننده فشردگی ) است : یعنی یک روتین نرم افزاری که ویدئوی خام آماده ذخیره سازی را فشرده کرده و سپس آن را جهت اجرا بر روی کامپیوتر از فشردگی خارج می نماید. K-Lite Codec Pack مجموعه ای از Codec های لازم برای پخش انواع فرمت های صوتی و تصویری می باشد، به طوری که پس از نصب این مجموعه می توانید اکثر کلیپ های صوتی و تصویری (WMA, AAC, AC۳, M۴A, MP۲, OGG, DivX, AVI, WMV, RM, MOV, MP۴) را در سیستم خود اجرا (پخش) کنید. این مجموعه در هنگام نصب، همچنین یک Media Player Classic نصب می کند که می توانید به جای تمامی Player های موجود در سیستم از این Player برای پخش فایل های صوتی و تصویری خود استفاده کنید. شما با نصب K-Lite Codec Pack در ویندوز می توانید با استفاده از برنامه هایی مانند JetAudio و Windows Media Player تمام فرمت های موجود را پخش کنید در این حالت برای پخش فایلهای RM و RAM دیگر نیاز به نصب RealPlayer ندارید و یا برای پخش فایلهای MOV نیاز به نصب Quick Time ندارید. برای پخش DVD و SVCD نیاز به نصب پلاگین یا برنامه ای مانند PowerDVD ندارید و ...
ادامه مطلب ...

جدیدترین نسخه آنتی ویروس محبوب ESET NOD32 Antivirus

j6541_nod6.jpg
همگی ما شرکت نرم افزاری ESET را می شناسیم ، کمپانی بزرگ امنیتی ای که سازنده یکی از قوی ترین نرم افزارهای ضد ویروس دنیا یعنی NOD32 می باشد. نرم افزاری که تا کنون کاربران بسیاری را برای خود جلب کرده است و از امکانات متعددی برای حفاظت از سیستم در اختیار کاربر قرار می دهد. این شرکت نرم افزاری به تازگی محصول جدید و قدرتمند خود را تحت عنوان ESET Smart Security برای کاربران ارائه نموده است. این نرم افزار یک ابزار کامل امنیتی برای سیستم های کامپیوتری می باشد و در آن کاربران از ویژگی ها و امکانات متعددی برخوردار می باشند. این نرم افزار از چهار بخش اصلی تشکیل شده است که این بخش ها عبارتند از قسمت AntiVirus که در این قسمت کاربران از ابزارهای یک برنامه ضد ویروس کامل برخوردار می باشند ، قسمت AntiSpam که در این بخش کاربران قادر به کنترل نامه های الکترونیکی خود به منظور مبارزه با هرزنامه های می باشند ، بخش AntiSpyware که به منظور مبارزه حرفه ای با نرم افزارهای جاسوسی برای کاربران طراحی شده است و آخرین قسمت نیز یک FireWall ( دیوار آتش ) قدرتمند می باشد که به منظور ایجاد یک سد در مقابل حملات هکرها طراحی شده است. همان طور که مشاهده نمودید در این محصول قدرتمند ، کمپانی Eset فکر همه چیز را کرده و ابزاری کاربردی را تولید نموده است.
ادامه مطلب ...

نسخه جدید مرورگر گوگل کروم Google Chrome 24.0.1312.52 Stable

u893_8xah800iqvivb9fvin4w.jpg
Google Chrome جز مرورگرهای پرسرعت در اینترنت می باشد و رغیب اصلی مرورگرهایی همچون اینترنت اکسپلورر و فایرفکس به شمار میرود. این مرورگر از امکان جدیدی که در IE 9 قرار گرفته استفاده می کند در واقع به کاربر این امکان را می دهد که به صورت ناشناس در اینترنت به گشت و گذار بپردازد بدون آنکه هیچ اثری از خود در وب سایت ها به جای بگذارد. همچنین امنیت در گوگل کروم بسیار بالاست به طور خلاصه میتوان گفت که در این مرورگر از نوعی تکنولوژی جدید به نام جعبه شنی استفاده شده که به هنگامی که یک هکر قصد نفوذ به سیستم و هک مرورگر را دارد با این جعبه شنی رو به رو میشود و در ابتدا می بایست این جعبه را دور بزند. از دیگر ویژگی های این مرورگر میتوان به داشتن امنیت بسیار بالا ، باز کردن چندین سایت به صورت همزمان در یک صفحه Tab Browsing ، پشتیبانی از پلاگین های مختلف ، امکان بلوک کردن پنجره های تبلیغاتی مزاحم Pop-up Blocker ، دانلود بسیار سریع از سایت ها ، امکان جستجو در موتورهای جستجوگر معروف ، محیط گرافیکی بسیار زیبا و … اشاره نمود.
ادامه مطلب ...

نرم افزار قدرتمند برای فایلهای pdf به نام Adobe Reader XI v11.0.

j394_adobe.jpg
نرم افزاری که به تازگی نسخه به روز شده آن برای مشاهده و مدیریت فایل های PDF ارائه شده است Adobe Acrobat Reader نام دارد. کاربران در این ابزار فقط قابلیت مشاهده فایل های PDF را دارند. اما نمی توان از امکاناتی مانند چاپ اسناد، برش آن ها، کپی محتویات و بسیاری قابلیت دیگر چشم پوشی کرد. مهم ترین قابلیتی که در این ابزار و در نسخه جدید ارائه شده است مدیریت اسناد و آپلود و ساخت آن ها در سایت Acrobat است. پس از نصب این نرم افزار نرم افزار Adobe Air هم در سیستم شما نصب خواهد شد که با استفاده از آن و آیکنی که با نام Acrobat در دسکتاپ سیستم عامل شما ظاهر می شود می توانید سایت Acrobat را در سیستم خود و به صورت آماده به اجرا داشته باشید. در این سایت کاربران می توانند پس از عضویت در سایت اسناد PDF خود را آپلود و به اشتراک بگذارند. همچنین می توانند اسنادی با فرمت PDF و به صورت آنلاین تهیه نمایند. این نرم افزار محیط کاربری بسیار ساده اما در عین حال جذابی دارد. این نرم افزار برخلاف نرم افزار Adobe Reader X حجمی بسیار پائین دارد که باعث بالا رفتن کارایی سیستم می شود. همچنین نرم افزار فوق بر خلاف Adobe Reader X که با قیمت 449 دلار عرضه می گردد، به صورت رایگان عرضه می شود. محیط کاربری این نرم افزار بصورتی ساده و در عین حال پیشرفته طراحی شده و امکانات مختلفی از جمله چاپ اسناد، برش آن ها، کپی محتویات و بسیاری قابلیت های دیگر را در اختیار کاربر قرار می دهد.همچنین استفاده از این نرم افزار نیاز به تخصص خاصی ندارد، چرا که پس از نصب برنامه، بصورت خودکار کلیه فایل های PDF موجود در هارد دیسک سیستم را تحت پوشش خود قرار داده و در هنگام برخورد کاربر به این فایل ها، با یک دابل کلیک ساده اجرا شده و محتویات فایل را به نمایش می گذارد. لازم به ذکر است که ویرایش جدید Adobe Reader، دارای قابلیت شتاب دهندگی به واحدهای پردازش گرافیکی (GPU) میباشد، که قادر است محتوای فایل های PDF، مانند تصاویر گرافیکی و سه بعدی را با کیفیت مطلوب تری به نمایش گذارد. این نرم افزار با اندکی تغییرات جزیی نسبت به ویرایش های قبلی ارائه شده است
ادامه مطلب ...

دانلود اپدیت افلاین nod32 و eset اپدیت 2013/01/17

اپدیت شده در تاریخ 2013/01/17 شماره اپدیت 7902
اپدیت افلاین نود 32 اپدیت 28 دی 91
دانلود اپدیت افلاین nod32 و Eset که در اینجا برای شما اماده کرده ایم
این اپدیت به تمامی نسخهای 3 و 4 و 5 جواب داده و این نسخه ها را بدون نیاز به اتصال به 
اینترنت اپدیت می کند
ادامه مطلب ...

دانلود پچ نسخه 2.8 برای PES 2013

PES Edit یکی از معتبرترین گروه هایی است که آبدیت ها یا به عبارت دیگر Patch های تکمیلی را برای بازی محبوب PES ارائه می کند. چند سالی است که با ارائه نسخه های مختلف این گروه آبدیت های متعددی را در طول یکسال به کاربرانش به صورت رایگان عرضه می کند تا نقاط ضعف این بازی محبوب را تا حدود زیادی پوشش دهد، برای نمونه تغییراتی که در سیستم ساختاری تیم ها داده می شود یا آخرین نقل و انتقالات و یا تکمیل نام تیم ها به درستی و چهره ها از جمله مواردی هستند که گروه PES Edit آن ها را مورد ویرایش خود قرار می دهد. ورزشگاه های جدید اضافه می شوند و نام بازیکنان در تمامی کشورها به صورت صحیح درج می شود، حتی بازیکنان قدیمی مانند مارادونا یا پله و یا زیدان به واسطه تغییرات ارائه شده از سوی این گروه با چهره های اصلی قدم به زمین ورزشگاه می گذارند. در حال حاضر Patch 2.8 عرضه گردیده که علاوه بر دارا بودن آپدیت رسمی Konami بسیاری از نقاط ضعف PES 2013 را برطرف کرده است. 
ادامه مطلب ...

دانلود اپدیت افلاین nod32 و eset اپدیت 2013/01/15

اپدیت شده در تاریخ 2013/01/15 شماره اپدیت 7896
اپدیت افلاین نود 32 اپدیت 26 دی 91
دانلود اپدیت افلاین nod32 و Eset که در اینجا برای شما اماده کرده ایم
این اپدیت به تمامی نسخهای 3 و 4 و 5 جواب داده و این نسخه ها را بدون نیاز به اتصال به 
اینترنت اپدیت می کند
ادامه مطلب ...

دانلود اپدیت افلاین nod32 و eset اپدیت 2013/01/14

اپدیت شده در تاریخ 2013/01/14 شماره اپدیت 7890
اپدیت افلاین نود 32 اپدیت 25 دی 91
دانلود اپدیت افلاین nod32 و Eset که در اینجا برای شما اماده کرده ایم
این اپدیت به تمامی نسخهای 3 و 4 و 5 جواب داده و این نسخه ها را بدون نیاز به اتصال به
اینترنت اپدیت می کند

ادامه مطلب ...

دانلود مستند Shark Divers 2011 با کیفیت Bluray

نام مستند : Shark Divers 2011

سال انتشار: ۲۰۱۱

مدت زمان: ۹۱ دقیقه

حجم : 650 مگابایت

کیفیت : ۴۸۰p

زبان : انگلیسی

زیرنویس فارسی : ندارد

خلاصه : مدت‌ها پیش از به وجود آمدن دایناسورها، کوسه‌ها فرمانروای آب‌ها بودند. آنها نخستین بار بیش از ۴۰۰ میلیون سال پیش شکل گرفتند و در ۱۰۰ میلیون سال اخیر به ندرت دستخوش تغییر و دگرگونی شده‌اند. امروزه کمتر گونه‌ای از موجودات کره ی زمین چنین احترام و ترسی را بر می‌انگیزد.این شکارچیان حیرت‌انگیز با خوردن موجودات ضعیف و زخمی، در بالای چرخه غذایی دریایی قرار می‌گیرند. آنها با این کار به حفظ تعادل در سیستم طبیعت کمک می‌کنند.کوسه‌ها ماشین‌های هستند که برای شکار تنظیم شده‌اند. آنها که متکی به حس شنوایی مخصوصشان برای گرفتن شکار هستند، می‌توانند ارتعاش صدا را در فاصله‌ای بیش از ۳ هزار پا تشخیص دهند.گفتنیست کوسه بجز انسان دشمن دیگری در طبیعت ندارد.در این مستند زیبا به بررسی انواع کوسه ها همچون کوسه بزرگ سفید، کوسه ببری و کوسه سرچکشی می پردازیم.همچنین در ادامه به بزرگترین آکواریوم جهان در جرجیا خواهیم رفت و…

ادامه مطلب ...