فیسبوک دانلود

فیسبوک دانلود

دانلود بازی | نرم افزار | کتاب الکترونیکی |موزیک | فیلم,انیمیشن و مستند | آپدیت نود 32 | آپدیت آواست
فیسبوک دانلود

فیسبوک دانلود

دانلود بازی | نرم افزار | کتاب الکترونیکی |موزیک | فیلم,انیمیشن و مستند | آپدیت نود 32 | آپدیت آواست

دانلود نسخه نهایی Pro Evolution Soccer 2013 برای Pc

| دانلود نسخه سالم و معتبر بازی به همراه کرک معتبر |

پس از ماه ها انتظار، نسخه جدید بازی فوتبال تکاملی یا همان ۲۰۱۳ Pro Evolution Soccer ارائه شد. وبسایت رسمی کونامی تحلیل نسبتاً جامعی از نسخه جدید PES و هر آنچه که باید در آن ببینم را جمع آوری کرده است. Total Freedom of Control که به اختصار PES FC جدید نامیده می شود طرح مفهومی جدیدی از کونامی هست. قرار بر آن است که کنترل توپ را بیش تر از انچه که در ۲ شماره اخیر دیدیم در اختیار بازیکنان قرار بدهند. Dynamic First Touch این تکنیک روش دقیقی است برای حفظ و کنترل توپ و جهتی دهی به آن در شرایط مختلف با هر سرعتی. با استفاده از این تکنیک می توانید بسیار دقیق تر و بهتر از نسخه های دیگر، توپ را در زمین پخش کنید. برای استفاده از این تکنیک فشردن دکمه R2 الزامی است. به عنوان مثال توپ های که باسرعت به سمت بازیکن می ایند را می توان با این روش کنترل کرد و به اصطلاح سرعت آن را کشت. Full Manual Shooting and Full Manual Passing همان طور که از اسم این تکنیک پیداست کنترل کامل دستی در هنگام پاس دادن یا شوت زدن امکان پذیر شده است.با این تکنیک حتی می توان زاویه و ارتفاء شوت رو انتخاب کرد. این تکنیک برای اولین بار در یک بازی شبیه ساز به کار خواهد رفت. برای بهره وری از این تکنیک نیاز به تمرین و ممارست زیادی خواهد بود. Dribbling در این تکنیک سرعت حمل توپ و اجرای تکنیک ها تغییر کرده و با استفاده از کلید R2 می شود سرعت دریبلینگ رو کم یا زیاد کرد این تکنیک حتی دست بازیکنان رو در اجرای تکنیکهای مختلف باز می گذارد. یکی از قابلیتهای این تکنیک ایجاد محافظ برای توپ هست بدین ترتین که بازیکن با استفاده از قدرت بدنی حفاظی رو برای توپ ایجاد می کند. به طور کلی در این نسخه سعی شده است که فوتبالی واقعی تر از تمامی بازی های عرضه شده ایجاد شود.

برای دانلود به ادامه مطلب بروید

سیستم مورد نیاز:

Windows XP SP3, Vista SP2, 7
Intel Pentium IV 2.4GHz or equivalent processor
1GB RAM
8GB free hard disk space
4x DVD-ROM Drive
DirectX 9.0c compatible video card. 128MB Pixel Shader 3.0 (NVIDIA GeForce 6200 / ATI Radeon X1300 / Intel HD Graphics 2000/3000)
DirectX 9.0c compatible sound card
DirectX 9.0c or higher (included on Disc)
Multiplayer: TCP/IP 192 kbps or higher
Windows compatible keyboard

 

آموزش نصب صحیح بازی:

- بازی را از حالت فشرده خارج کنید .

- منتظر کرک باشید

مشکلات رایج:

۱)اگر در هنگام بازی با مشکل d3dx9 و یا از این قبیل مشکلات مواجه شدید ، آخرین نسخه DirectX را نصب نموده و سیستم را ریستارت کنید و سپس به اجرای بازی بپردازید.

۲) در هنگام اکسترکت کردن پارت ها ، دقت داشته باشید که همیشه آنتی ویروس شما غیر فعال باشد . زیرا اکثر مواقع ، آنتی ویروس ها ، کرک بازی ها را ویروس شناسایی کرده و آن را پاک می کنند و به همین علت شما نمی توانید بازی را کرک کنید و بازی اجرا نمی شود.

۳) سرورهای مختلف قابلیت جایگزینی همدیگر را دارا می باشند. به این ترتیب که اگر شما چند پارت به طور مثال از سرور لینک مستقیم دریافت کنید و سایر پارت ها را از سرور Fileserve و یا Rapidshare و یا … ، در اکسترکت کردن بازی مشکلی بوجود نخواهد آمد.

توجه: لینک های مستقیم تا تاریخ ۱۳ مهر ماه فعال خواهند بود. لطفا در دانلود خود دقت نمایید.

 

دانلود پارت اول

دانلود پارت دوم

دانلود پارت سوم

دانلود پارت چهارم

دانلود پارت پنجم

دانلود پارت ششم

دانلود پارت هفتم


حجم فایل : ۶ گیگابایت

 پسورد : www.p30master.com

 منبع : پی سی مستر

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد